یک نوشته...یک خاطره.

وای بر من!

وای بر پنجره ی خواب خیال

وای بر روشنی شب،بر سبزی باد...

                                           آه ساحل!کمی نزدیک آی...

                                           بگذار ز دستان تو دریا را احساس کنم...

                                          آی ساحل!مرا می بینی؟

                                          ریشه ام در پی آرامش دریاست

                                         دست هایم هر صبح

                                         در میان برگ ها و آفتاب پر تپش،تنهای تنهاست...

 

  پی نوشت:هم غصه بخون با من...تو این قفس بی مرز...لعنت به چراغ سرخ...لعنت به چراغ سبز...

تو صفحه ای که این نوشته رو نوشته بودم، تو دفتر سفید-آبیه، تو این آهنگو نوشته بودی زینب...اگه می تونستم،درختی رو هم که تو همین صفحه کشیده بودی،اینجا می کشیدم!



نظرات شما عزیزان:

GoldenStar
ساعت7:39---21 مرداد 1393
خعلی قشنگ بوددددد

negin
ساعت12:53---15 مرداد 1393
گل بگیرن ذهنتو الهی!که دیگه نتونی ازین شعرابگی!خره زشته چاق!
پاسخ:ذهنمو؟!چاق خودتی!


زینب
ساعت11:44---13 مرداد 1393

(اشک شوق!)
عاغااااااااااااااااااا
مرسییییییییییییییییییییی!:-( (
(بازم اشک شوق!)
:-ذوق مرگ!
پاسخ:واقعا در این حد؟!خواهش می کنم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 13 مرداد 1393 | 1:57 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.